Na začátku si zopakujeme určování základních větných členů. Rozlišíme podmět vyjádřený, nevyjádřený, rozvitý a několikanásobný. V závěru se zaměříme na shodu přísudku s podmětem.
- cvičení – opakujeme pravopis, zapisujeme podmět a přísudek
- cvičení – do vět doplňujeme vhodný podmět
- cvičení – vyhledáme a zapíšeme základní skladební dvojici
- cvičení – rozlišujeme podmět vyjádřený a nevyjádřený
- cvičení – opakujeme pravopis, rozlišujeme podmět vyjádřený a nevyjádřený
- cvičení – opakujeme pravopis, rozlišujeme podmět vyjádřený a nevyjádřený
- cvičení – opakujeme pravopis, rozlišujeme podmět rozvitý a několikanásobný
- cvičení – tvoříme vhodné základní skladební dvojice
- cvičení – doplňujeme koncovky příčestí činného v přísudku
- cvičení – ze skladebních dvojic tvoříme vhodné věty
- cvičení – dokončujeme věty
- cvičení – doplňujeme neúplná slova
- cvičení – doplňujeme neúplná slova
- cvičení – doplňujeme neúplná slova
Našli jste chybu? Dejte nám vědět.