Jak zorganizovat hodiny čtení tak, aby byly pro žáky přitažlivější? Žák má svobodnou volbu výběru článku z čítanky. Může si ho přečíst vlastním tempem. Poté si samostatně podle úkolů v čítance či na počítači vyzkouší, jak porozuměl textu. Splnění úkolu potvrdí do pracovního listu spolužák svým podpisem. Úkoly na druhé straně pracovního listu si připraví do deníku.
Září – pracovní list – – – práce na počítači –
Říjen – pracovní list – – – práce na počítači –
Listopad – pracovní list – – – práce na počítači –
Prosinec – pracovní list – – – práce na počítači –
Leden – pracovní list – – – práce na počítači –
Únor – pracovní list – – – práce na počítači –
Březen – pracovní list – – – práce na počítači –
Duben – pracovní list – – – práce na počítači –
Květen – pracovní list – – – práce na počítači –
Červen – pracovní list – – – práce na počítači –
Každá škola má svůj konec – píseň – – – zpěv –
Našli jste chybu? Dejte nám vědět.